loader
Antalya Cumhuriyet meydanında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 37. Yıldönümü Kutlandı.

Antalya Cumhuriyet meydanında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 37. Yıldönümü Kutlandı.

Kıbrıs Türk Halkının özgürlük ve varoluş mücadelesini taçlandırdığı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun
37. Yıldönümü Antalya Cumhuriyet meydanında da törenle kutlandı.
Covid 19 tedbirleri çerçevesinde dar katılımla gerçekleşen Tören saat 10:00 da başladı. KKTC Antalya Başkonsolosluğu,
Kıbrıs Türk Kültür Derneği Antalya Şubesi ve STK ların Atatürk Anıtına çelenk koyması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı' nın okunması sonrası
tören sona erdi. Daha sonra Kıbrıs Türk Kültür Derneği Antalya Şubesi tarafından kısıtlı davet ile açık havada bayramlaşma buluşması gerçekleştiedildi,
 KKTC Başkonsolosu Mustafa Kemal Beyazbayram bayram tebriklerini kabul etmiştir.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin 37’nci kuruluş yılını en güçlü duygularımızla kutluyoruz.


Etiketler: Antalya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti 37. Yıldönümü Kutlama

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

THK'nın 96.yıldönümü Antalya'da kutlandı

Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün direktifleri doğrultusunda 16 Şubat 1925'de kurulan THK 'nun
Türkiye sivil havacılığı'nın gelişmesinde büyük katkı sağladığı milletimizin takdirine sahiptir.
Ülkemizde, sivil havacılığın gelişimine öncülük g...

 ORMANLARA HAFRİYAT, ÇÖP DÖKMEK 'ORMAN SUÇU' SAYILACAK

Orman ve Tarım alanında düzenlemeler içeren yasa teklifi TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.

Devlet ormanlarına nakil vasıtaları ile yıkıntı veya inşaat atığı atmak ya da hafriyat veya çöp dökmek suretiyle ormanlara,
doğal hayata ve &ccedi...

Antalya Cumhuriyet meydanında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 37. Yıldönümü Kutlandı.

Kıbrıs Türk Halkının özgürlük ve varoluş mücadelesini taçlandırdığı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun
37. Yıldönümü Antalya Cumhuriyet meydanında da törenle kutlandı.
Covid 19 tedbirleri çerçevesinde dar katılımla gerçekleşen T&oum...